Annesloading ben kullanmadım, gümüş kapak kullanmıştım, 2,5 yaşına kadar emdi, bi memem durduk yere kurudu ama, silikon uç kullanan bi arkadaşım da 26 ay emzirdi valla son zamanlarda memesini sıkardı inek memesi gibi bıztt diye süt karşıya uçardı.. kesileceği varsa kesilir yoksa kesilmez yani… sizi emzirirken ne rahat ettirecekse onu deneyin kullanın… anayız diye her şeyin zulmünü çekmek zorunda değiliz yahu.. Bişi olmaz… kullanın… ağlaya ağlaya emzirmeyi millet maharet diye anlatıyo tamam eyvallah da yani; Allah beni biliyo ben ağlasam emziremezdim mesela.. kullanın arkadaşım, çocuğunuz emme meselesini severse, zaten sonsuza kadar meme ucu kullanmazsınız hiç bişi olmaz kullanın…