Cicibebe çok zararlı bana bile ağır geliyor.Mama veya bisküvi veriyorsanız da muhakkak çay kaşığı ile su verin.Benim bebeğim prematüre ve mama içiyor doktorumuz bebe bisküvisini asla vermeyeceksin dedi.Mama içtiği için ek olarak anne sütü alsa bile 6 saatte 1 su vereceksin dedi.