Ben yaptırdım ama şimdi olsa yaptırmazdım. Yükleme sonrası şekerim yüksek çıktı. Kendi diyetisyenimle görüştüm bir hafta düzenli açlık tokluk şeker ölçümü yapılması daha sağlıklı sonuç verir dedi. Biraz dikkat ettim ölçüm yaptım. Hiçbir zaman yüklemeden sonraki sonuç kadar yüksek çıkmadı hep normal düzeydeydi. Bir şeker ölçüm cihazı edinmenizi tavsiye ederim.