Denizz_ Survivoru izliyorum normalde hiç sevmem ama aşırı çekti canım yaaa yiyen oldu mu kesin yasak mı
Kelebekmisaliihayat Denizz_ ben bi kez yedim. Annem yapti, yedirdi. Bir şey olacak olsaydı annem yedirmezdi. Fazlası zarar onu biliyorum. Her şeyin fazlası zarar. Az miktarda tuketirseniz bir şey olmaz.