Bende 35 + 5 im sancı çıktı.Agrim vardı zaten dr 2 saat sonra tekrar gel bakalım dedi şükür 2 saat sonra sancı çıkmadı. Benim ikinci hamileliğim sezeryan olacak o yüzden sancı istemiyorlarmis.belden kasiklara doğru gelen bir sancıydi dinlenince geçiyorsa endişelenmeyin derim ben.gercek sancı geçmiyor ve sıklaşıyor