Kubra-1997 düşükte inanılmaz bir ağrı oluyor regl ağrısından çok çok farklı. Regl ağrınızda dayanabiliyor,şuan dayanamıyorsanız düşük olabilir. Ben 3 aylıkken düşük yapmıştım dayanılmaz bir ağrıydı. Ancak sizin sanırım haftanız çok çok düşük bu kadar sancı çekmeniz düşük değildir diye düşünüyorum. Doktora gidin bence en sağlıklı bilgiyi kendisinden alırsınız.