Aysin_Tugrul Hanimlar catlaklariniz ne zaman olusmaya basladi. Ayrica olusmaya basladiktan sonra hızlı bir sekilde artrak mi devam ediyor
Hafizeipek Aysin_Tugrul 35.haftaya kadar 1 tane bile çatlağım olmadı. 35. Haftada NST ye girdim hemşire ne güzel hiç çatlağın yok benim çok oldu dedi ertesi gün tam ortadan çatladım ya kem gözlü karı 😂😂😂
Zyazc61 7 ayima kadar hiç bir şey yoktu her gün de yağlardım, ama ne kadar yağlamış olsamda 7 aydan sonra birden patlama yaptı😀 o insanın vücuduyla alakalı birsey yapacak bise yok. Hiç te kafama takmıyorum vallahi sizde takılmayın, hersey Allahtan🙏🏽