Kızlar selam. Hamilelikle birlikte hipotiroit çıktı. İyot ve tiroit ilaçları kullanmaya başladım. İki hafta boyunca doktorum çok hareket etmemi istemedi. Ve bu dönemde çok fazla ödemim oluştu. Kilo olduğunu düşünmüyorum çünkü şimdiden yüzüğüm dar geliyor bacaklarımı parmaklarımı zor hareket ettiriyorum. İyottan olduğunu düşünüyorum. Sizce neden böyle oldu ne yapmam lazım? Merdiven çıkarken yürürken nefes nefese kalıyorum. 8 haftalığım henüz.