Hcansu Merhabalar kızlar adetim 8 Nişandı ama olmadım. 3 gün gecikmem var dünden beri akıntım bazen kahverengiye dönüyor. Ama herzaman değil nasıl anlatacağımı da pek bilemedim ama yaşayanlar var mı (korunmadık bu arada bu ay 🙏🏻)
lcasl Hcansu benim de 1 nisandı gecikti 6 nisanda kahverengi akıntı oldu sabah test yaptım çok silik çizgi oldu sanırım hamileyim pazartesi kan vericem
Hcansu ozgezynp 7 gün geçsin öyle yapayım diyordum ama ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı korktum açıkçası🥹
Hcansu lcasl inşallah hamilesindir . Rabbim isteyen herkese versin bende pazartesi yapayım bari testi