eylemm09 yenidoğan az alın deniliyor genellikle ama bende öyle yapmıştım hastaneden dönünce ayrı bir alışverişe çıktım markanın kalıplarından değişebilir ama yenidoğan 0-3 1-3 rahat 3 aya kadar götürüyor bence 3 buçuk aylık olduk zıbında kullanamıyorum şu an mesela yine alt pijamalarin çoğu oluyor patikli olmadığı için o yüzden bence az alınmamalı kusmasi kakasi lekesi derken baya gidiyor hangi ayda doğacaksa ona göre liste belirleyin benim aralıktı alt üst takımdan daha çok tulum aldım daha rahat kullandık altlarına da kulotlu çorap yerine e bebekte ince pijama altı diye geçiyor 4-5 tane ondan aldım soğuk havalara o şekilde giydirdim