1fatma_nurr normal doğum yaptım orda şehruz hanmda 40 haftalıktım açılmam 2 cm idi doktorda bu gece ben nöbetçiyim yatışını yap doğumu başlatalım demişti sancı odaları var tek kişilik banyosu plates topu vs var suni sancını vs odanda alıyosun o kısma erkek alınmıyor ama sadece refakatçiniz ebeler odanıza gelip kontrol ediyor sancınızı vs falan suni de odanızda takılıyor ama şöyle güzel bir yanı var sancı odalarının olduğu servisde rahatça dolaşabiliryorsunuz cünkü erkek yok gebeler var sadece yürüyüş yapıyolar koridorda açılmanız tam oluncada hemen aynı koridordaki doğumhaneye alınıyorsunuz