Merhaba Hanımlar bugün 31+4 olduk bebek hareketlerini solda hissediyorum. Şu son özellikle 1 haftadır sol tarafimda ayakta durunca bel ağrısı ve karnımın sol tarafında batma şeklinde ağrı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı rahatsız ediyor çünkü artık uzansam da otursam da sırtta batma ağrısı karında ağrı vs oluyor :(