Mervguns Eminexxx Selam bnde 11+2 yim😝 Uzun zamandır kabızlık çekiyordum ama iki gündür bnde aynıyım Yani afedersin tam ishal değil ama ona yakınım🥲 Yedijlerim normal umarım kötü birşey yoktur ikimizdede çarşamba günü kontrole gideceğim sorucam kesinlikle
Esratufan Eminexxx bndede olmuştu bol bol kuz ve ekmek ye suyuda bol tüket muhakkak ama doktorada bildir bnu