ipeklinaismom 77Bebek35 yazarım ama beklediğimden kolay oldu diyebilirim ya ben normalde damar yolu actirmayan bir insandim
Sbl56 ipeklinaismom nasıl geçti karnınız hemen indi mi acaba vücudunuz normale döndü mü merak ediyorum benimki de 6 gün sonra inşallah
ipeklinaismom Sbl56 karnım indi ben biraz kalır diye bekledim açıkçası ama indi. Spinal iğnesini hissettim o biraz acıdi ama gerisini hiç hissetmedim geliştirme de hissetmedim dikerkende anlamadım ilk kalkış da o kadar zor değildi
ipeklinaismom Meryem25_25 38+1 de oldu. Karna basma olmadı bastirdiysada hissetmedim ama ağrısı olması ayriyeten şuan dikiş yeri sizliyo sadecw