Ben bilerek yaptığım için adet gününü bekleyemeden 8 gün kala test yapmıştım ve 3 haftalıktı yani silik çizgi ile öğrenmiştim ama o kadar siliktiki sabah akşam adete kadar yaptım koyulaştı zaten sonra yinede gitmedim 7. Haftayı bekledim gitmişken kalp atışı vs duyarım diye gidip boş kese görmemek için derken öyle devam işte :)