Selam canım hayırlı olsun🥰🥰
İçini ferah tut, bende şuan 7 haftalığım ama inan senin gibi streslere girdim öğrendiğimde. Sürekli test yapıp duruyordum
Ya değerlerim yükselmezse, ya bişey olursa.. keseyi gördüm bu seferde ya boş keseyse.. bebeği gördük ya kalbı atmıyorsa… böyle devam ediyor en iyisi hiç strese girmemek bolbol dua etmek ve rahatlamak🩷🥰