Sürekli yorgunum, en ufak iş bile aşırı yoruyor. Tuvalet sorunu zaten iyice arttı durmadan lavaboya gitme ihtiyacı hissediyorum. Bugün kontrol vardı henüz kanala girmemiş biraz daha vakti var dedi doktor. Bekledikçe doğum korkusu da arttıkça artıyor bende😢