Sevil1996 inanılmaz bel ağrısı çekiyorum belimin sağ tarafıda bir yer ta kalçama vuruyor bazen ayağa kalkınca topallıyorum biraz düzelmem zaman alıyor doğuma kadar nasıl olucak bilmiyorum böyle doktor normal diyor annemde böyle yaşamış bilmiyorum ama çok fena bazen geçiyor bazende saatlerce geçmiyor yatarken bile belime göre yatmaya çalışıyorum onun dışında hamd olsun kızım beni üzmüyor 🥲🙏🏼