35+3 üz dün gece ve bugün olmaya başladı bu olay. Sırtımın ortası bıçak saplanmış gibi oluyor kaburgalarıma kadar vuruyor sonra karnım gerginleşiyor ön kaburgalarıma kadar bebeğin ittiğini hissediyorum hatta midem bulanıyor sanki böyle regl ya da üşütmüş gibi bir ağrı oluyor tam kasıklara vurmuyor biraz daha karnımın üstüne üstüne vuruyor belimden başlayıp karnıma vuruyor o sırada bebek aşırı sert hareket ediyor dışardan da görünüyor ve bi 5-6 dakika bu kasılmamı artık sancı mı ağrı mı diyeyim sürüyor bugün 3. Kez Oluyor bu böyle bir şey mi doğum sancısı, kasılması ?