LinaLavin21 38 haftalık oldum dünden beri hafiften bi sancım geliyo gibi belim ağrıyor 🐣korkuyorum doğumdan Sezeryan olucam ikinci sezeryanım dikişlerimi ilk kesilene göre mi kesiyolar yoksa bazıları diyo çok kesiyolar ☹️
MorKelebek54 LinaLavin21 valla bemim suan belli degil 36 hadtamdayim ama bebek daha donmedi 39. Haftaya kadar bekleyelim dedi doktorum o yuzden bende geriliyorum donmesse eger sezeryanla dogum yaparsin dedi