Kızlar 31.haftadayım. Bebeğin hareketlerini hissettiğim zamanlar genel olarak düzenliydi. Geçen hafta kontrole gittiğimde hareketlerini çok iyi takip et, olumsuz bir şeyde hemen gel dedi ama sormayı o an unutmuşum. Ne kadar olumsuz bir şey olunca gitmeliyim. Mesela bugün sadece sabah hissettim hareketini, normalde bu saate kadar beş altı kez daha hissederdim. Siz ne yapıyorsunuz sadece hareketsizlik hissettiğiniz zamanlarda, ne kadar süre bekliyorsunuz acile gitmek ya da endişelenmek için vs?