Bizde şu an 17+4 üz. Ama biz 10 haftalıkken ultrasona girdik heryeri oluşmuş ve kıpır kıpırdı 3-4 cm güya ama boyundan büyük hareketleri vardı. Hep aç gidiyordum randevuya ona rağmen çok hareketliydi doktor da şaşırdı hatta. 12+5 de erkeğe benziyor dedi. 17 haftalıkken kesin erkek dedi. Bende hemen hemen 1 haftadır çok ufak bi şekilde hissediyorum. Ama daha çok bir tarafta toplanmasını hissedip bakıyorum toplanmış görünüyor dışardan. 😊