@ezgi98 yok canım ben bu testi yapılması gereken zamanda yaptım yani tam hatırlamıyorum adetin bşlangıcından itibaren 14. Gün mü ne yapılıyodu yanlış olmasın böyle çıktı son testlerde de daha da silikti muhtemelen bazı kişilerde erken yumurtlama falan oluyor bundan önceki gün falan yumurtlama olmuştur diye düşündüm ve yine de değerlendirdim o günleri, çok şükür o ay da hamile kaldım yani çok kasma sorun yok bunda☺️