Asafeymeninannesi
3 gece boyunca kaşıntıdan uyuyamamıştım. Gebelik kolestazi, enzim yüksekliği falan denildi araştırdım ettim psikolojimi bozacak seyler okudum ve o sabah hüngür hüngür ağladım. Neden dedim. Ardından randevu alıp doktora gittim biyokimya ve hormon testi yapıldı sonuç tiroid yüksek. Normale çevirmek icin ilaç falan yazıldı. Boğazımda bir barikat var sıvı tüketmemi engelleyen
Nefs yaa bi yudum cola içtim tıkandım çay icekerkende aynı şekilde 😑
Aynı durumu yaşayan hamile annelerimiz var mı acaba ?