Lovelovebaby Kızlar merhaba 13+3 deyim lavaboda peçeteyle çok az kan renginden daha açık akıntı damla gibi bir şey geldi .kan gibi de değilde korktum yaşayan var mı acaba
Aslan-47 Aslan-47 ben 7 haftalıkken oluk oluk kan gördüm düşük tehlikesi denilde igne vurdum doktorum bana ultrason şart dedı ona gore bellı olur ya yerlesme kanaması yada Allah korusun düşük tehlikesi
Lovelovebaby Aslan-47 progestan kullanıyorum düşük tehlikesi olduğu için ama kan da diyemem. İnşallah bir şey yoktur takip edicem