Alminaa1 Reglime 2 gün var Salı günü pembe lekelenme oldu gebelik testi bu şekil ama sizce silik çizgi varmı
mombarbie_ Alminaa1 evet var yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyin koyulasma oluyor 1 gün bile olsa daha sonra kan vermeye gidebilirsiniz 😊
sweetmom_ Alminaa1 kusura bakmayın sizin postunuzun altına attım hakkınızı helal edin lütfen. mombarbie_ selamün aleyküm rica etsem benim testime de bakabilir misiniz? Adetime 9 gün varken yaptım.
Sinemb1406 Alminaa1 var gibi erken gebelik testi ile daha net çıkar. Adetime 5 gün kala erken gebelik testi ile net çift çizgiyi gördüm ben.
Bir_nazenin01 sweetmom_ ve aleyküm selam sanki var gibi ama 9 gün çok erken isterseniz erken gebelik testi yapın bir Rabbim hayırlısını versin inşeallah
Alminaa1 sweetmom_ yok cnm ne demek inşallah dizinde vardır tecrübeli anneler daha önce bu durumlardan geçmiş yazarlar ikimizede
mombarbie_ sweetmom_ ikinci çizgi gorunmuyor regl 6 gün kala yapılmalı en erken erken gebelik testleri anca o zaman doğru sonuç verir 😊
Alminaa1 Bir_nazenin01 inşallah vardır çok teşekkür ederim işte pembe lekelenme oldu belki yerleşme olabilir oda
Alminaa1 Melisa73 sol köşede üç çizgi var ona tıkla orada fotoğraf yükle var ona tıkla yüklenince kopyala sonra sayfaya yapıştır
Melisa73 Nes7616 inşallah hepimizin gönlünden geçen olur da rabbim hayırlısıyla kucağımızı doldurur çok teşekkür ederim arkadaşım