Feyzacnszoglu Tansiyon hastasıyım 24. Haftadan beri bebeğim çok az kilo alıyor bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftadasınız kaç kilo alıyor bebekleriniz
teachervera Feyzacnszoglu. İlk gebeliğimde preaklamsi geçirdim ikinci de dikkat ettim canım coraspin kullanıyordm balık yağı çok önemli tansiyonda. Kızım 37 başı doğdu 3250. Şimdi üçüncüye hamileyim doktorm yine ecopirin ve balık yağı verdi bunlar engelliyo preaklamsiyi tansiyon zaten preaklamsi yapıyo
Feyzacnszoglu teachervera corasprin vitaminler oksapar alfamed hepsini kullanıyorum çok şükür preeklempsi yok ama kilo çok zor alıyor bebek
Feyzacnszoglu Hamisbayan ilk 16/10 la başladı düştü sonra ama ilaçla şimdi sadece üzülünce ve yorulunca yükseliyor 13/9 14/10 filan oluyor o zamanda
Hamisbayan Feyzacnszoglu geçmiş olsun🙏🏻 benimde o civarlarda hep 16-17 leri hiç görmedim ama genelde 13/8-14/8 civarı bol bol istirahat etmek önemli birde tuzdan uzak durmak umarım sağlıkla atlatırız
Klaray Gebelikten öncede tansiyon hastasıydım 36+4te 2700 doğdu bebeğim. Kiloya çok takılmayın 2500 üstü doğarsa önemli olan organlarının iyi gelişmiş olması.