Herkese selam kızlar, bende nihayet bebeğimi kucağıma aldım darısı heyecanla bekleyen tüm annelerin başına, biraz uzun olabilir okuyanlara şimdiden teşekkür ederim, ilk bebeğim sezeryanla doğduğu için ikinci doğumum da planlı sezeryan oldu, 38+6 ya 5 nisan cuma gün almstk, sabah 7 de aç karnina hastanede oldum (burada beni en zorlayan şey 4.5 yaşındaki kızımı yatağında mışıl mışıl uyurken birkaip gitmek oldu, eminim ki her anne bu duyguyu yaşayıp gözyaşlarına bogulmustur, gittik orada nst bağlayıp baya bir beklettiler bu sırada eşim ve annem bekleme salonunda bekliyordu, sıra olduğu için nst ye baya bı bağlı kaldım derken hiç bejlemedigim bir anda sancimin geldiğini farkettim yani gün almasam da bebeğim o gün gelecekmiş 😍 daha sonra sancilara dayanamaynca hemşireyi cagirdim sancı hissediyorum dedim nst kağıdına baktı hemen doktora söyledi apar topar ameliyathaneye götürdüler, ilk sezeryan genel anestezi altında olmuştu bunda ne istediğimi sordular genel olsun dedim anestezi uzmanı bir kadın vardı çok tatlı bir kadındı, ısrarla gel sana spinal yapalım korktuğun gibi birşey olmayacak söz veriyorum bir şey hissedersen uyutacagim dedi, korkuyorum diye ağlamaya başladım benimle bayağı bir konuştu gözyaşlarını sildi bak bebeğini goreceksin bu duyguyu yaşamanı istiyorum dedi neyse tamam dedim ikna oldum, belden yapılan iğneyi tek seferde yaptı kan alınan gibi bir acı öyle korktuğum gibi değildi gercektn sonra hissediyor muyum diye ayajlarmi test etti anında uyusmustum başlıyoruz dediler ve başladılar hiç birşey hissetmedim sadece korkudan ağlıyordum o an tasikardi dedikleri şey oldu makineler filan ötmeye başladı 😂 sakin ol dediler sakinleştirici iğne yaptılar derken çok kısa zaman içinde bebeğimin sesini duydum aman Allahım o ne güzel aglamakti kiyametleri kopsriyordu doktor bak bebeğin ne güzel ağlıyor bu çok güzel bizim için dedi, kaldırıp yanagima koydular mis gibiydi, daha sonra muayne için götürdüler bundan sonra biraz mide bulantısı hissetmeye başladım tekrar ialc yaptılar geçti oda, acı değil ama o cekistirmeler biraz beni korkuttu iç temizlerken en son beni uyutun gerçekten korkuyorum diye tekrar ağlamaya başladım doktor bitti zaten dikiyorum dedi Allah razı olsun devlet hastanesi olmasına rağmen doğum ekibim harika ve çok hoşgörülü insanlardı, odaya alındım bebeğimi getirdiler kızım eşim annem de geldi bitmişti sonunda, buradan hep okurdum o karna bastırma olayı da korkutuyordu beni ilk gün aralıklarla 3-4 kez geldiler yalan yok acıyor ama dayanılmaz değildi, bebeğim memeyi almakta çok zorlandı ilk gün sütüm de sanırım fazla yoktu ikinci günün sonunda ben taburcu oldum ama bebeğim sarılık ve enfeksiyon değerinden yoğun bakım a alındı 2 gün bir gece orda kaldı sonrasında nihayet evimize geldik şuan toparladı baya 6 günlük olduk teyzeleri uzun oldu hakkınızı helal edin