Nazd1 temmuz sonu Ağustos da bence de kısa kol ya hatta Eylül de, artık neredeyse Ekim sonuna kadar yaz gibi oluyor. Yenidoğanlar zaten uzun kollu oluyor hep, hastane çıkışları yenidoğan takımları, 40i çıkana kadar üşür derler. sonrası için 3-6ayliklari kısa kollu albilirisniz, tabi şunu da düşünün hangi şehirdesiniz mesela Adana’da Mersin gibi ise kesin kısa kollu almanız lazım, ben ankaradayim burası yaz da olsa öyle çok sıcak olmuyor hele evim baya serin oluyor yazın kendim bile tişört nadir giyiyorum evde, evinizi de hesap edin yani