Nurgr1 Kızlar iyi bayramlar,sorum şu aslında su gelmesi ne kadar olur yani 1 bardak kadarmı, yarım mı ne kadar ortalama acaba? Ve diyelim yarım bardaktan az geldi sonra gelmeye devam eder mi 40+6 haftada bu arada
BirazbundanBirazondan1 Nurgr1 herkesşn atnı olacak diye bir şey olmaz. Burada birisi yazmıştı resmen bir damacana suyum geldi diye. Benimde ilk suyum geldiğinde iç çamasırım tüm ıslandı. Annem depenti getirene kadar klozete oturdum şar diye aktı. Hastaneye kadar akmadı. Arabadan inince biraz daha aktı. Sonrası ameliyatane 😬 herkesin atnı olmaz
Nurgr1 BirazbundanBirazondan1 Yani ama benim saatlerdir sızıntı filanda yok galiba şu değildi gelen şey