Kızlar merhaba 38 haftam bitti aslında daha vakit var ama hiç yalancı sancım falan da olmuyor ya da ben mi hissetmiyorum? Acı eşiğim de yüksektir normalde öyle nazlı bi insan değilim. Yani yalancı sancı hissetmeden direkt doğum sancısı olabilir mi mümkünse normal doğum istiyorum