Herkese merhabalar. Yakın bir arkadaşım 15inde transfer olacak . Tek tüpü daha önce alınmıştı. Tüp bebek tedavisinde hiç teceübemiz olmadığı için kafamıza takılan bir kaç soru var. Transferden sonra tekrar iğne alınıyor mu? Transferden sonra ne zaman çalışma hayatına geri dönebilir? Tutup tutmadığı ne zaman belli oluyor? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler 💖