Helbestt Kızlar merhaba ben 22 haftalık gebeyim.Özelde takipliyim fakat bana hiç renkli ultrason fotoğrafı vermedi ne zaman verliyor bunun için de ek ücret talep ediliyor mu?
delankrn3558 Helbestt O doktorunla alakalı bişey artı bişey talep etmiyolar zaten sende para vermiyosun ama ben 20 haftalığım her 4 kağıt resim alıyorum 2 tanesi siyah 2 tanesi renkli. İlk 3 ay vermedi renkli ama şu son 2 aydır hep renkli veriyo
Hulo2105 Helbestt bana 20. Haftada verdi kendi direkt sormadım bile. Pozisyonu güzelse sanırım renkli veriyor benimki de zar zor 1-2 kere gösterdi yüzünü onu da eliyle kapadı😂
Gizem9688 Haftada verdi ilk ama hicbir sey belli degildi. 19 da verdi 3 gun once yuzu belliydi cok guzel