Selam kızlar sonunda doğum hikayemi yazmak nasip oldu 🤗 1 hafta önce doğumum gerçekleşti. 38 haftada 1 cm açıklığım vardı. 40. Haftaya kadar 2 cm oldu bu arada ilk doğumumdu. Hersey yolundaydı sadece kendi sancım gelmedi suyum vs hiç bir belirtim yoktu. Perşembe günü yatış yaptım saat 10 da suni sancı almaya başladım. Açılmam ilerlesin diye doktor suyumu patlattı gerçekten hızlı ilerledi ama bebek kakasını yapmış o yüzden risk vardı. Açılmam ilerlemeseydi fazla beklemeyip sezeryan olacaktım şükürki 7 saat aldığım sancıyla 10 cm oldu hemen doğumhaneye alındım 2-3 ıkınmayla 5 dakikada doğumum gerçekleşti çok güzel bi histi 🥹 dedikleri gibi o an tüm acımı unuttum burda bekleyen herkes için sağlıklı kolay doğumlar dilerim varsa sorularınız cevaplarım 🥰