Tubtubi panik atak varmı bazen o yükseltio ama 107 yüksek değil hafif artmış panik bı anda nabzım artınca kalbim sıkışınca bekarken giderdim hastaneye 139 143 çıkan nabzım vardı kaç kere hastane de tuttular uzun süre sakinleştirici verdiler ama temiz çıktı herşey sonradan düşüyor nabız tamamen anksiyeteden dolayı olan bişeydi