Lykiav Kızlar Martin 10unda kimyasal gebelik kanaması oldu ama bu ay olmam gereken ayın 8iydi ve hep düzenli adet olurdum. 4 gün gecikti normal mi yoksa test yapayım mı bilemedim
Bir_nazenin01 Riske atılmaz bence bi test alıp deneyin derim benim ablam kimyasaldan hemen sonra hamile kalmıştı ☺
Sevdaaacelik Lykiav korunma yöntemleri iyi bir rol alıyor doğal yoldan korunuyorsaniz mesela tutma.olasiligi çok yüksek
Bir_nazenin01 Lykiav korunma yönteminiz prezervatif veya hap spiral değilse gebelik olma olasılığı olabilir
_almirasmom Lykiav ben gerı cekınmeyle kızım 9 aylıkken adet gunumde adet olmayınca hamile oldumu ogrendım suan kızım 13 aylık karnımdakı 23 haftalık odlu
Arslan_ummu Canım kimyasal da düşükte kürtajda adet günleri değişiklik gösteriyor bende ocakta düşük yaptım olmam gereken zamanda olmadım tam 40 gün sonra oldu ikin reglimde de 32 gün sonra oldum anca rahim kendini toparlıyor demişti doktorum