19+3 olduk. Bu hafta biraz kabizlik basladi. Onun disinda bir de hamileliğimin en basindan beri olan sulu akintim var. Baska bir belirtim yok. Hala bebegi hissetmiyorum ilk gebelik. Bazen pıtır pıtır bisey oluyor ama gaz da olabilir o his bilemiyorum. Detayli ultrason için 2 hafta sonraya randevu alacagim. Bu hafta 19+0 da kontrolüm vardi yüzünü gorduk azcik cok guzel bi histi.