irmdgn1311 Merhaba 30+4 haftalığım ve hala isim konusunda netleştiremedim. Karar veremiyorum sizin de erkek isim önerilerinizi öğrenmek isterim ☺️☺️🙏
Fatma44 irmdgn1311 33+6olduk daha karar veremedik kizimda aylar oncesinden karar vermiştik.erkek bebeğe isim zor veriliyor galiba bende küçük adamım diye seviyorum.kizim ve ben Batuhan eşim ise Alparslan yada Göktuğ diyor bakalim
Yagmurakyurek irmdgn1311 benim oğlumun ismi yiğit Alp ama isim önerim var Ömer halis Ömer Asaf Ali Asaf Emir Asaf Yiğit Alp Yiğithan Poyraz ege Poyraz Ali Alihan Mehmetcan Muhammed Emin Yağız ege Yağız Alp Yusuf Eymen Çınar Ali Enes
keremtahamom_ irmdgn1311 biz de 30+3 daha birkaç gün oldu netleşti gibi Kerem Taha koyacağız inşallah🥰
Cemre44 Erkek bebek ismi çok zor bende bulamadım. Herkes ahlas ve Barlas ismini koyuyor. Bu isimleri duymaktan 🤮 geldi artık
Sedadvc Beğendiğim isimleri eşim beğenmiyor. Fikir de vermiyor. Evladımı erkek diye cagiririz artık. 😂
irmdgn1311 Fatma44 göktuğ ismini ben de çok düşündüm karan ismi ve arel ismi de anlamından dolayı hoşuma gitmedi değil