Aytnnn ayten banada kardeşim almış biberon 2 li cam olanlardan kullanırmıyım bilmiyorum ama ilk kızımda çok meme reddi yaşadım biberon vermeden daha bundada ayni sorun olmasın diye anne sütü kaşığı alacağım çevremde kullanan çok var herkes memnun emzikte verirmiyim bilmiyorum ilk kızım 10 ay emdi emzik bağimlisiydi fakat 1 gecede bıraktırdım bir daha istemedi ama meme reddi yaşayınca mecbur verdim ara sıra onu nadir vermeme rağmen çocuk biberon krizlerine girerdi asla bıraktiramadım belki çok linç yiyeceğim sizlerden ama 5 yaşında bıraktı biberonu o da arkadaşim dedi ki biberon kullanırsam çene yapın bozulur benimki gibi olur dedi bir kaç gece süt diye ağladı sadece sütü biberondan içiyordu gece uyumadan içerdi onu da mama zaten nadir verdim ne zaman 1 yaşına girdi süt başladım çocuk biberon dedi durdu benim cahilliğim biberondan verdim bende ağlamasın morarmasın diye 5 yaşına kadar sürdü neler yaptıysam olmamıştı şuan 9 yaşina girecek biberon gitti süt içme bitti anca kendim nesquik fırınlarsam o zaman süt katıyorum içine yiyor onun dışında asla içmiyor meyveli süt yapıyorum onu bile 1 çay bsrdağı içiyor biberon kullanmaya korkuyorum bu kızımda