Klbk16 Bsrfth06 şeker düşmesi azıcık yüreyim markette bes dakka gezemiyorum hemen şekerim düşüyor fenalasıyorum eve hapis gibi devam sürekli yatıyorum korkudan sizdede var mı böyle bişey 😞
Yaprakdokumuseverr Hamisbayan ben de aynı durumdayım takip ediyorum haftaya kontrolüm var. Böyle devam ederse ilaç başlanıcak
Naciyemutlu Hamisbayan sizin kaç çıkıyor bende hem şeker var bu aralar da yüksek yada sınırda . Zaten şekerden hastanedeyim bir haftadır yatış verildi şimdi de tansiyon yükseliyo. 30 haftalık ama 2 hafta önde bebek
Brkn Ay bel ağrıları benide bitiriyor bide artık uykusuzluk başladı ağrılardan dolayı herkes daha ne ilerki haftalarda daha kötü olacak diyorlar ama bakalım
Hamisbayan Naciyemutlu benim 14/8 filan cıkıyor evde en yüksek 15/10 gördüm bir gün yatış verilmişti gece boyu 12/7 çıktı çıkardılar evdede en yüksek 14/8 görüyorum ilaç filan başlamadı doktor takip et dedi
Haticeburak06 Bsrfth06 benimde karnım iyice büyüdü Nedense bu hafta eski haftalardan daha sinirli hissediyorum garip bi şekilde. Herşeye iyice alınmaya ve çok sinirlenmeye başladım Bebeğin tekmeleri artık çok can acıtıyor. Gece sık sık tuvalete gitmekten uykular haram oldu. Yarım saat yürüdükten sonra aşırı yorulmuş hissediyorum artık 🥺🙈 Bu gece 33 haftalık olacağız inşallah kızımla💓
Harry Kızlar bizde 32+2 ve artık o minnoş tekmeler yerini baya can acıtan tekmelere bıraktı sizdede öyle değil mi eyvah diyorum bazen dönmeye çalışıyor gibi tepiniyor ama içimden fırlıycak resmen. Hareket edince kas spazmı gibi oluyor bende 😬🫠