Yasdervse Kızlarım herkeze musmutlu bayramlar diliyorum. Henüz doktora gitmedm ve aklıma geldıkçe içim sıkılıyor dış gebelık . Sizlern belirtisi neydi hangı haftada teşhis konuldu neler yasadınız kısaca bılgı verebılırmısınız 🙏 bende sadece gebelık testı çift ve doktora gidemedm henüz
Mehtapciicek Merhaba sizinde bayramınız kutlu olsun. Ben dış gebelik yaşadığımda genelde sağ tarafıma bir ağrı giriyordu. Daha sonra doktora gittim kese var bebek yok dediler. Bebek gidip sağ tarafımdaki tüpün üzerine yapışmış. Ve doktorlar anlamadı 8.haftaya kadar daha sonra çok şiddetli bir karın ağrısı başladı meğerse tüpüm patlamış . Şimdi sadece tek tüpüm var dış gebelik çok tehlikeli çok dikkat edin eğer bir şüpheniz varsa sürekli kan verin kan değerinizden çıkar. Eğer sağlıklı bir gebelikse zaten yükselir eğer dış gebelikse değeriniz sürekli düşer.
Yasdervse Mehtapciicek çokta gençmişsnz yaş sınırlaması var demişlerdi demekki gerçekçiliği yok 35 yas üzeri demişlerdi dilerim rabbimden dış gebelık yoktur çok korkuyorm
Mehtapciicek Yasdervse rabbim yardımcınız olsun umarım dış gebelik değildir. Herhangi bir belirtiniz yada ağrınız var mı? Çünkü dış gebelik belirtileri aynı hamilelik belirtileri gibi aynı pozitif çıkıyor, göğüslerde hassasiyet, koku hassasiyeti vardı bende
Yasdervse Mehtapciicek cnmm ilk gecikmemde vardı agrı sımdı çok şükür yok bir gün açık prmbe bı leke geldi suan 5+1 suan benm hesabıma göre göhüs hassayt ve reglı gcikmesi var cnm
Mehtapciicek Yasdervse ağrın yoksa korkma, çünkü dış gebelikse çok ağrın olmalı ayrıca yerleşme kanaması da görmüş olabilirsin 😊 inş bebişin seninledir.
Yasdervse Mehtapciicek canmmm inşallah 🙏 rabbim duysun sende istersen evlat en guzelı en saglıklısını en hayırlısını nasip etsin hepimize