Byz0706 doktor raporu gerekmiyor. Ama ben yine de doktoruma danıştım gidebilir miyim diye. 20. Haftada falandım uçakla seyahat ettiğimde. Git problem yok dedi. Berlin havalimanında hamile olduğumu söyledim elle aradılar. Ama Sabiha gökçen çok kalabalıktı direkt geçtim xray’den. Yandan geçilecek bir alan da yoktu zaten gördüğüm kadarıyla