Eğer ki düzenli bir düşüş olursa kimyasaldir vücut sağlıksız bir gebelik diye vücuttan atıyor . Ama düşüş var sonra stabil sonra yükselme yada düşüş sonra aynı ve tekrar düşüş yani düzensiz düşüş varsa değerlerde muhtemelen dış gebeliktir iğne vuruyorlar benimki mesela geç kalındığı için tüpüme zarar verme durumundan dolayı sol tüpüm alındı