Her insanın yumurtlama günü farklı ve doktorum sağlıklı bir insan bile 2 ayda bir yumurtlayabilir demişti. Bir de bende pcos var. Ben ovulasyon testi aldım innovita. 15 ağustosta adet oldum bitince teste başladım 30 ağustosta yumurtlamayı testte gördüm. 12 eylülde de gebe olduğumu öğrendim 😊