Ebks Kızlar selam bebşsimin kelebek gibi hareketlerini hissetmiştim bi hafta önce şimdi bişi hissetmeyince endişeleniyorum bi sorun mı bar diye Salı günü kontrolüm sizde durum neydi
Bbuse12 Ebks daha cok erken ben 28. Haftaya kadar duzenli hissetmedim bi gun hissediyordum 1 hafta tik yoktu endiselenmeyin
Mom89_ Ebks kız o gaz sancısı bağırsak hareketidir hissetmem imkansız 😂 net olarak 19 haftada hissettim ben benegi minik minik vuruyor kızçem nasipse giderdin bayramdan sonra düşünme öyle karnına koy elini salavat getir sürekli biiznillah bir şey olmaZ 💖✨🌸
Zeyna27 Ebks benim 3. Gebeliğim 15+3 gün oldu daha hiç hissetmedim bende anlamadım 1 kızım sağ 1 kızımı erken doğumla kaybettim 2 gebeliğimde ss 11-12 haftada hissettim bu bebekte sola yatıyorum sırt üstü yatıyorum hiçbir şey yok
Sadeceanne2 Ebks en erken 18,19 da hissedersiniz O hissettiğin iz mide yada bağırsak hareketleri dir normal dede bu şekilde çağırıyorlar zaten 1 ay kadar sonra Bu haftalar dan sonra 3 haftaya çağıracak ilerleyen vakitlerde 2,1 hafta gerileyecek o şekilde
Ebks Ay öyle ni diyorsunuz ne bileyim arada kelebek gibilerle oluyor bi korktum anne olmak ne kadar zor endişe daha karnında başlıyor