Merhaba kızlar, 33+6da dün gece sebepsiz çok sancılandım. Bir haftadır artarak giden bir belden kasığa vuran sancım vardı. Artık dayanamıyorum bi baktıralım dedim nöbetçi doktora gittik. Doktor şikayetleri dinledi ve ultrasonda bakıp rahim ağzın kapalı, doğurmuyorsun dedi. Yat dinlen geçer dedi. Sabaha kadar sancılarım devam etti. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim. NST’de sancı çıkıp rahim ağzı kapalı olabilir miydi? Bir ihmal var mı başka bir doktora gitmeli miyim, yoksa rahim ağzı kapalı denmesi yeterli mi, tecrübeleriniz neler