Bugün tam 40 haftalık oldum şuan Sabahın 5 buçuğu 3 gibi lavaboya diye kalktım iç çamaşırım ıslaktı sonradan sancı ve kasılmalarım başladı böyle kıl gibi incecik kan ile karışık akıntı gördüm 2 defa ama hala sancı 15 dakikaya bir sıkıştırıyor ve adet sancısı gibi ağrım var belimde karnımda doğumun başlangıcı mı acaba ilk doğumum normal olmuştu