mavikalpvemavikalp Kızlar lütfen içimi rahatlatın ya yalvarıyorum Ne uyuyabiliyorum ne bişey yapabiliyorum 40+4 oldum oğlumda 3.800gram, hiç bir belirtim yok sezeryan olmak istemiyorum ama aklım hep bebekte içim içimi yiyor acaba beklemekle yanlışmı yapıyorum yada içeride bir sıkıntısı olsa fark edermiyim diyorum Korkuyorum hep diken üstündeyim çevremdekilerde sağolsun hep kötü konuşuyor yok kordon dolanır yok kakasını yer Offff napıcam her yoluda denedim Sıcak suya oturma ilişki merdiven yürüyüş anans hurma
Okyanusolmak mavikalpvemavikalp doğumu kolaylaştırıcı şeyler yapın. Bir de içiniz rahat olsun. Sık sık kontrole gidin. 42de doğuran bile var. Olmadı sezeryan olursunuz. Kötü bir şey değil sezeryan. Bebeğiniz her nasıl gelirse gelsin o sizin bebeğiniz ve kader bunu seçti. sağlıkla kavuşun bebisinize 💕
Okyanusolmak mavikalpvemavikalp bende de hiçbir belirti yoktu. kordon dolanması ve kısa kalmasi sebebiyle 40+2de suni sonrası sezeryanla kavuştuk bebeğimize. Bilseydim kordonu hiç almazdım suniyi :)
_Tazeanne mavikalpvemavikalp önemli olan çocuğunuzun sağlıkla doğması gerekiyorsa sezaryen olun Allah korusun tuvaletini yapabilir zamanını doldurmuş çünkü
Temmuzmucizesi26 mavikalpvemavikalp sizi hep görüyorum umarım yakın vakitte alırısnız artık kucağınıza bende endişe ediyorum 37 haftadayız daha ama acaba 40 ı bulur mu diye 🥹 şu an sadece yalancı sancılarım var bilemiyorum ne olacak.
mavikalpvemavikalp Okyanusolmak teşekkür ederim❤️❤️ elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama işte herkes sorunca insan stresde oluyor Kordon kısalığı ultrasondan belli oluyormu?
Okyanusolmak mavikalpvemavikalp bilemem bence olmalıydı ama olmadı. Belki de son anda döndü bilmiyorum. Bu arada forumda 40+4de doğum yapana denk geldim az önce :) o da beklemiş zaar.
mavikalpvemavikalp Okyanusolmak 40. Haftaya girince tam zamanı 9 ay 10 gün oluyor bende beklemek istiyorum biraz daha inşAllah bir sıkıntı çıkmadan halledebilirim teşekkür ederim
mavikalpvemavikalp Temmuzmucizesi26 evet bende sizi görüyorum hep Rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin gerisi gerçekten önemli değil onu biliyorum 🥺🥺❤️❤️
Sumeyyealts Sık sık meme ucu uyarımı yapın meme ucunuzu sıktırın oksitosin doğum başlatıcı etkisi var
mavikalpvemavikalp Sumeyyealts süt geliyor sürekli onu yapmaya çekiniyorum doğumum geç olursa mastit olursam😕😕😕
isum mavikalpvemavikalp kardeşim bende 40+2 yim, neden bu stres, kimseyi dinlemeyin ya, böyle stres olursanıx asıl bebek o zaman tehlikeye girer, lütfen rahat olun, vakti var, oturun bacak bacak üstüne atın keyifle çayınızı yudumlayın
mavikalpvemavikalp isum çok doğru diyosun gerçekten öyle yapmaya çalışıyorum şu bayramda bile kimseyi aramadım ne zaman doğuruyosun dicekler diye Okadar sinir bozucularki acaba benmi geç kaldım diyorum halbuki yoo alakası yok Gelde anlat işte çevre kadar boş konuşan millet yok
isum mavikalpvemavikalp aynen bende öyle sizin gibi kimseyi aramadım, boş boş kuruntu ile dolduruyorlar insanı, yürüyüşümü yapıyorum, keyifle bebeği bekliyorum, kimsenin boş lafları için kendimizi ve bebeği strese atmayalım
tgc_gzm2018 mavikalpvemavikalp bisy soyleyim mi yani polyana olamicam hayatın her gerekleri var malasef büyük bı ihtimal suniyle dogurdunuz benim gibi benim 49 gaftalikkn doğum yaptım 15 gün önce suniyle her hafta kontrole gittm devlete sordum kordon dolanmasi var mı diye kesin bisy demezdi çocuk çıkışını gördüm nirmal doğumda iki kere kordon dolanmış Allah’tan kordon boyum uzunmuş ebe öyle dedi belki 40 haftayı buldaydik sıkıntı olcakti bence artık brklemyin zaten ne kalmış benimde hiç sancı yoktu suyum gelmişti suniyle yaptılar olmadı sezeryan iste ama artık bekleme derim
Kupra Dogurdum yazisini gorururz insallah sende de rabbim hayırlı zamanda kucagimiza saglikli almayi nasip etsin . Bence strese girme ya tam zamani yarin bugun bakmiSSINKI dogmus🥰🥰🥰