Selam kızlar benim 4 kaybım var biri dış gebelik 2de sağlıksız gebelik 3tekrar sağlıksız gebelik 4 kimyasal genetik testi yaptım kan pıhtılaşması çıktı ama benim gücüm kalmadı tüp bebek tedavisi baslicaz bayram dan sora tabiki herseyi Allahın taktiri ama benim gibi olupta tüp bebek yaptırıp sağlıklı doğum yapan varmi umut olun lütfen