Arkadaşlar herkese iyi geceler iyi bayramlar 21haftalık ikinci bebeğime hamileyim tecrübelerinizden yararlanmak isterim gece saat 3oldu ve ben ayak kasılmam yüzümden hala uyuyamadım.ne yapsam olmuyor eşime çörekotu yağı Hindistan cevizi yağı sürdürdüm masaj yaptı ama banamısın demiyor.sinirden oturup ağlıyorum resmen..sizde bundan şikayetçi misiniz ve geçirmek için neler yapıyorsunuz nolur bi akıl verin kafayı yicem çünkü hergün hergün